"Du bør kende din fortid for at designe din fremtid".

Nutidens globale brands lægger stor vægt på at udforske og fortælle om deres historie. For eksempel på designmessen i Milano viste mange virksomheder deres tidslinjer ved siden af deres fremtidige produkter. Hvorfor? Fordi deres arv giver dem en ægthed og troværdighed, som ikke kan forfalskes, giver en følelse af holdbarhed og hjælper til at forme deres fremtid. Ved at se begge veje, er de i stand til at lade sig inspirere af fortiden, for at demonstrere grundlaget for identitet, og skabe tillid til deres næste skridt fremad.
Værdsette historie

Retro og antikke referencer kan sammenholdes med - eller støtte - det moderne; og der er en følelse af, at ved at værdsætte en historie, både som privatperson og som virksomhed, bygger vi værdi og blive mere fuldendte og klar til at designe fremtiden.
Farvepalette

Oversat til en farvepalette, ser vi de røde, der afspejler vores rige kulturarv, men også har en lys, moderne følelse, der peger mod fremtiden.